Thursday, August 5, 2010

Intelfx semakin bagus

Setelah dua bulan lebih saya trade bersama Intelfx, bolehlah dikatakan saya berpuas hati dengan servis dari broker yang diterajui oleh anak tempatan kita ni. Segala masalah teknikal yang pernah timbul dulu kini tidak pernah lagi saya alamai. Deposit dan withdraw berjalan lancar. Nampaknya Intelfx sekarang sudah boleh berdiri sama tinggi dan duduk sama rendah dengan broker-broker luar lain.

Jika anda ingin mencuba broker ni, saya amat menggalakkan anda mencuba. Ini bukanlah ayat marketing kerana saya tidak akan rekemen sesuatu benda yang tak bagus untuk anda kerana saya amat teliti dengan pemilihan broker dalam trading forex saya.

Tak salah mencuba. Jika kurang yakin, letak dulu modal secara kecil-kecilan. Jika deposit permulaan USD100 ke bawah anda layak untuk menerima welcome bonus 100%. Ini bermakna jika deposit permulaan anda dari nilai USD1 - USD100 anda layak menerima bonus 100% tersebut. Malah setiap top up deposit anda layak menerima bonus 50%.

*100% bonus hanya layak untuk akaun cent dan akan berakhir pada 18 Ogos 2010.

Berikut adalah ID YM local fund agent yang saya kerap berhubung untuk tujuan deposit dan withdrawal :

1.astagold
2.danzaimar
3.mamat_kaya06
4.solectron12

Untuk tujuan deposit dan withdraw anda bolehlah berhubung dengan ID YM local fund agent diatas.

Untuk pendaftaran dan maklumat lebih lanjut, bolehlah layari www.intelfx.com

1 comment:

  1. Baru denger nama brokernya. Mungkin karena saya masih baru kali ya. Saya pakenya OctaFx. Lumayan sih sejak pake OctaFx saya ga kepikiran lagi ganti broker sekarang ini, eksekusinya sudah cukup memuaskan. Ordernya dieksekusi cepat tanpa requote karena menganut market eksekusi.

    ReplyDelete

Sign up for PayPal and start accepting credit card payments instantly.