Sunday, July 4, 2010

Intelfx Broker

Intelfx adalah satu broker baru yang bertapak di arena forex Malaysia mahupun antarabangsa. Diuruskan oleh orang kita sendiri dan apa yang saya tahu broker ini berdaftar di New Zealand.

Pada mulanya saya agak ragu-ragu dengan performance broker ni, tapi disebabkan tawaran deposit yang rendah iaitu RM3.00 - USD1.00 membuatkan saya ingin mencuba broker ni. Dan pada awal bulan Jun tempoh hari saya telah depositkan sejumlah RM ke broker ni. Dan bermula pada awal Jun saya pun mulalah trade di broker ni. Apa yang saya ragu-ragu akhirnya terjadi apabila position saya yang telah diset TP gagal di close walau harga telah menyentuh TP. Yang lebih kelakar bila harga menyentuh SL position saya telah ditutup. Apabila saya semak kembali status broker ni, memang broker ni mengalami masalah teknikal tetapi dengan bantuan IB broker ni akhirnya saya dapat kembali gantirugi saya akibat masalah teknikal broker ni walaupun mengambil masa lebih dari seminggu. Yang penting saya dapat kembali hak saya.

Tapi itu adalah pada awal penubuhan broker ni, dan sekarang apa yang diperhatikan masalah-masalah teknikal telah berjaya diselesaikan. Deposit dan withdraw juga berjalan lancar. Jika anda berhasrat untuk mencuba broker ni saya rasa anda patut mencubanya. Rate deposit Intelfx adalah terendah dalam industri forex Malaysia iaitu RM3.20 - USD1.00. Nak cuba broker ni bolehlah klik disini

3 comments:

  1. Dalam memilih broker untuk menunjang kegiatan trading kita, tentu kita harus dapat teliti dan mencermatinya, sehingga kita bisa memperoleh broker yang mendukung bagi berlangsungnya kegiatan tarding yang nyaman dan leluasa. terutama berkat kondisi trading yang ditawarkan oleh broker tersebut. saat ini saya cukup merasakan kenyamanan dalam menjalankan kegiatan trading dengan menggunakan OctaFX, terutama dengan akun Micro yang saya kelola saat ini.

    ReplyDelete
  2. IB contest

    100 Days Challenge For Partners

    NoaFX
    is excited to announce an exclusive IB contest for all its new and existing Introducing Brokers (IBs).

    The prize at stake is $100,000 * - an opportunity to all IBs to earn highest cash incentives.

    Contest Details

    NoaFX IB contest which is exclusively for all NoaFX's IBs, is open for 100 days, starting from November 9th, 2015 to February 16th 2016.
    The contest is solely based on the trade deposits brought in by each participating IB. At the end of the contest, the total of these deposits is considered for deciding the winning IBs.
    The best part is, multiple IBs can win the contest and each IB can earn upto $100,000 and one of them could be You! [URL='http://www.noafx.com/ib-contest.php#terms']T&C apply[/URL].

    * Each of the qualifying partner will be ranked based on the amount of trade deposits. The highest rank is 1 and the lowest is 5.
    **Forex rebates earned by an IB will be in addition to their usual commissions.
    If you fall into any of the above ranks, you can potentially earn upto $100,000 of additional rebates !

    Take the challenge 100 days

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete

Sign up for PayPal and start accepting credit card payments instantly.